Tıkla rastgele karikatür gelsin

16 Aralık 2014 Salı

Yetenek Sizsiniz Karikatürü


yetenek sizsiniz karikatürü, acun karikatür, acun ılıcalı komik, michael jackson karikatür, hülya avşar karikatür, ali taran karikatür, komik karikatürler, karikatür

-Ya ben Maykıl Ceksın yapacaktım ama girişte güvenlik yasak diye aldı şapkayı yaaa...
-Evet biz söyledik sokma diye yasak artık! Takan havaya girip yapabiliyoz sanıp geliyo!
Şey; ama ben Maykıl'a hazırlanmıştım...
-Tamam kardeşim yine yap! Şapkada mı yani keramet, böle yap işte...
-Şapkasız Maykıl mı olur yaaa! Tamam verin şapkamı geri, fikir değiştirdim Turist Ömer yapıcam!
Ohaa ohaa!

Anlayacağınız üzere bu Ali Taran'ın Hülya Avşar'ın filan olduğu eski program zamanında çizilmiş bir karikatür, yayınlamayacaktım aslında, bunun gibi dönemsel, modası geçmiş ya da artık hoşlanmadığım karikatürlerimi sakladığım KARANTİNA adlı klasöre göz atıp, hakkında yazacak bir şeylerim olduğu kanısına vardığım için yayınlamak istedim. Bir dönem bu şekilde Michael Jackson takliti yapmak modaydı Yetenek Sizsiniz programında, küçüğünden büyüğüne, 6 yaşından 70 yaşına, şapkayı takıp bir iki figür yaparak apış arasını tutabilen herkes gelip onu taklit ediyordu. Başarılıydılar ve ya değildiler tartışılır elbette fakat ben asla şu durumu anlamadım "BİRİNİ TAKLİT EDEBİLİYOR OLMANIN NESİ YETENEK Kİ?" 

Bu sadece oynayış, ses ve ya şekil şemal de değil benim için, var olan bir şarkıyı güzel seslendirmek mesela? Bana çok tuhaf geliyor, adam ve ya kadın artık her kimse çıkıyor ve hepimizin bildiği bir şarkıyı okuyor, alkışlanıyor, övgüler düzülüyor, sonraki tura geçtin deniliyor, ayağa kalkılıp önünde eğilen jüriler oluyor falan filan... Ben o zaman hayretle bakıyorum ve cidden anlam veremiyorum. O şarkıyı uğraşsa da kimse kötü okuyamaz zaten, kaldı ki okumak ve ya okumamak değil yetenek neresinde bunun. O şarkı zaten vardı. Ben de gidip en beğenilen karikatürleri bulayım çizeyim tekrardan o zaman yetenek buysa, oh ne kadar kolay olur her şey, uğraşmadan, düşünmeden ve yeni bir şeyler üretmek için kafa yormadan... Yetenek Sizsiniz yarışmasında sezonun birinde finale kalan Sefa Doğanay ile Aref Ghafouri'yi hatırlayın. Bunlardan taklit yapanı kazanmıştı mesela, benim gibi düşünen biri için bu sonuç şaka gibiydi. Tamam başarılı bir taklit sanatçısı arkadaş ama yetenek ve emek bambaşka bir şey bana göre. Bu konuda benimle aynı fikirde olan pek yok ancak kendi düşüncelerimi yazmak istedim size bu karikatürüme rastlayınca. Her ne ile uğraşıyorsanız sonsuz başarılar diliyorum.  


ARKANDAN AĞLAMA İHTİMALİ OLAN KARİKATÜRLER
Bebek Karikatürü, Rüya Karikatürü, karikatür, komik, karikatür çizimi, komik karikatürler, karikatür kolay, karikatür oku, komik karikatürler yeni, en komik 10 karikatür, yeni çıkan karikatürler
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!

Gerdek Gecesi Karikatürü, karikatür, komik, karikatür çizimi, komik karikatürler, karikatür kolay, karikatür oku, komik karikatürler yeni, en komik 10 karikatür, yeni çıkan karikatürler, +18 karikatür
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!

PAYLAŞMAK BEDAVA🙈👇

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest