Tıkla rastgele karikatür gelsin

16 Aralık 2014 Salı

#CarsıYanlızDeğildir Karikatürü

kartal karikatürü, çarşı grubu, çarşı karikatürü, beşiktaş karikatürü, kartal çizimi, nah çizimi,


"Koala Mizah Dergisi" yayın hayatındayken ilk ofisi Beşiktaş'taydı, haliyle taraftarın küme küme dolaştığı ortamın da tam içindeydik. Maç zamanları eve dönmek tam işkence oluyordu ancak otobüslerin yolunun kesilmesi, taraftarlarca gondol gibi sağa sola sallanması dışında taşkınlıklarına rastlamıyordum. Yani evet bunlar da taşkınlıktı ama sağa sola mala cana zarar vermiyorlardı eğlencesindeydiler. Benim görüşüm hiç bir futbol takımına hastalık derecesinde, diğer insanların kalplerini kırma derecesinde bağlanmamanın gerektiği. Hangi fanatizm bir insan canından daha önemli ki? Bir insanın kılına bir zarar geliyorsa yerin dibine batsın fanatizme her ne sebep oluyorsa... Neyse konudan uzaklaşmadan bağlayayım, işte o Beşiktaş'taki ofiste otururken çıkmaya yakın bir taraftar geldi, o sene Beşiktaş'ın şampiyon olacağı bir kaç hafta öncesinden garantiydi filan. Girdi dedi ki ya ben sizden bir şey rica edecektim, bana dediler ki burada bir karikatür dergisi var, rica edersen belki sana yardımcı olurlar. Neyse istediği şey üstte görmüş olduğunuz kartal, sağında Fenerbahçe'yi temsilen bir kanarya, solunda Galatasaray'ı temsilen bir aslan, konuşma balonları var (işte kupayı biz alalım nolur filan gibisinden bişeydi galiba hatırlamıyorum) kartal da nah yapıyor bunlara, dedi yapar mısın... Ben Galatasaraylıyım, misal akıllarda normal olan kızıp yapılmaması bu isteğin ancak futbol bu kadar ciddiye alınacak, taraftarlık tuttuğun takıma namusun, şerefin gibi bakılacak bir şey değil, eğlence en nihayetinde... (bana göre) Bunu tişörtlere bastırıp maça giderken giyeceklermiş, dedim ki seve seve, paradan puldan da asla bahis açmadım, benim için gururlanılacak bir şey, insanlar sevinçlerini benim çizgimle ifade edecek filan filan... Uğraştım ettim, güzel bir şey çıksın ortaya diye, anlattığı kadarıyla aklımda canlandırıp elimden geleni yaptım. Bitti iş, ne uğrayan var ne eden. Yok ortada kimsecikler. Benim için tecrübe oldu, yeni bir şeyler çizdim diye kendimi avuturken geldi dergiye. Elinde bahsettiği tişört, çok daha basit çizgiler kullanılarak baskısı yapılmış bitmiş (eleştiri olarak değil zaten basit istemişti, ben beceremedim onu) Kusura bakma biz yaptık tişörtü bak böyle filan diye gösterdi gitti :)) Ben de demedim yaa ama ben de şöle bişey denemiştim diye. Yani hem sevabına iş yapıp hem de ortada lımbık gibi kalan ben oldum. Son olarak, hiç bir spor klübümüz siyaset işin içine sokularak karalanmamalı, lekelenmemeli. Futbol futbol olarak kalsın artık. saygılar. 


ARKANDAN AĞLAMA İHTİMALİ OLAN KARİKATÜRLER
Hakem Karikatürü, karikatür, komik, karikatür çizimi, komik karikatürler, karikatür kolay, karikatür oku, komik karikatürler yeni, en komik 10 karikatür, yeni çıkan karikatürler
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!
Sevgili Karikatürü, karikatür, komik, karikatür çizimi, komik karikatürler, karikatür kolay, karikatür oku, komik karikatürler yeni, en komik 10 karikatür, yeni çıkan karikatürler
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!


PAYLAŞMAK BEDAVA🙈👇

1 yorum :

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest