Tıkla rastgele karikatür gelsin

2 Aralık 2014 Salı

Bedelli Askerlik Karikatürü

bedelli askerlik karikatür, 2014 bedelli askerlik, 2015 bedelli askerlik, ersin perk karikatürleri, komik karikatürler

Bastırdım 18 bini gidiyom...

2011 yılında çizmiştim bu karikatürü, bedel 30 bindi o zamanlar, onu 18 bin olarak değiştirip ekledim. Bedeli giderek düşüyor demek ki... 

Askerdeyim, sabah vakti nöbetten dönmüşüm, dur dedim bi evi arıyım, aradım annem çıktı, ''NERDESİN OĞLUM SEN?'' dedi açar açmaz... Bi duraksadım, askerdeki adama sorulacak en son soru olmalıydı bu çünkü, askerdeki adam askerde olur nerde olcak... Ben susup anlamaya çalışınca annem devam etti, ''Dün iki jandarma geldi, asker kaçağı olarak aranıyorsun!'' Bi duraksadım gene, iki oldu... Dünyanın en mantıksız şeyi olmalı askerdeki adamın asker kaçağı olarak aranması, gerçi biraz düşününce keyif de almaya başladım ne de olsa asker kaçağı olarak aranıyordum, askeriyenin içine bakmak akıllarına bile gelmezdi (keh keh) Benim o şaşkınlıkla nutkumun tutulması üzerine annem bu sefer açığımı yakalamışcasına daha bi cesaretle konuşmasına devam etti ''OĞLUM NERDESİN SEN? SENİ NİYE ARIYORLAR, BİZE ASKERDEYİM DEYİP DE BAŞKA Bİ YERLERE Mİ GİTTİN YOKSA?'' Buyur burdan yak, iş daha eğlenceli bi hal almaya başlıyordu, anneme göre ben, onları askerdeyim diye kandırıp başka bir şey için evden uzaklaşmış ve başka bir yere gitmiştim... Konuşma sırası bana geçmiş olmalıydı artık, akşamın 7 sinden sabahın 7 sine kadar aralıksız nöbet tutup, o uykusuzlukta seslerini duyayım diye direk yatağa değil de telefon kulübesine yol almıştım çünkü, bu ithamlar beni sinirlendirmiş olmalıydı (uu) Bu bana yapılan bir haksızlık olmalıydı (o yeah) İş çığrından çıkmıştı (yeter ulan tamam) (ama öle ya :/ tamam sustum) -Anne, ne diyorsun? Nerde olucam askerdeyim! Asker konvoyu, otogardaki bilumum asker uğurlama merasimi (havaya hoplatmaktan tutun da otobüsün önünü kesmeli İstiklal Marşı'na kadar) filan hadi onlar düşük bütçeli kurmacalar diyelim, o geldiğiniz yemin törenini sırf sizi kandırmak için kurgulamış olabilir miyim Allah aşkına? (Binlerce insan, asker yemini, törenler, yürüyüşler, diğer askerlerin aileleri...) Öyle, mantıklı ve müthiş zeki savunmamı duyunca duraksama sırası anneme gelmişti, ''onlar da mı yalandı'' ''beni suçladığın şeye bak'' gibi şapka çıkarılacak duygu sömürülerinden sonra asker kaçağı olmadığımı ispatlamıştım...


ARKANDAN AĞLAMA İHTİMALİ OLAN KARİKATÜRLER
ajans karikatür , aşk karikatür , ersin perk karikatürleri , iş görüşmesi karikatürü , karikatür oku , komik , komik karikatür , reklamcı karikatürü , sevgili karikatürü
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!

don juan karikatürü , en komik karikatür , ersin perk karikatürleri , facebook karikatür , karikaturler , karikatür , karikatür yeni , komik , komik karikatür , komik karikatürler , sosyal medya karikatürü
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!

PAYLAŞMAK BEDAVA🙈👇

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest