Tıkla rastgele karikatür gelsin

20 Temmuz 2014 Pazar

İntihar Karikatürü



en komik karikatür, ersin perk karikatürleri, karikatür, komik, komik karikatürler, mizah, karikaturler, komik karikatür, intihar karikatürü, sevgili karikatürü

Olum ne gıcık bişisin sen ya, itivericem şimdi aşiaya seni ha! Aynı kızı seviyo olabiliriz eyvallah da sktir git sen de başka binaya çık mnakoyyim!
Hee, yok abi ben atlamıcam. Sen sevdiğim kızı getirmezseniz atlarım dedin ya, belki getirirler diye çıktım ben de. Benim de diyeceklerim var.
Lağğn, o kızı mı getircekler! Bi götlül yer açın ben de geliyom.
Hayymnakoyim! Gel sen de gel! Ben atlıyom lan hadi size bol şans!!!

what kind of bastard you are? İ’ll drop you now! Ok we love same girl but fuck off go another building’s top to die for her!
but i won’t jump. You told them “if you don’t bring the girl i love, i’ll jump”, i’m here for it. They may bring her, i need to talk to her, too.
Hey! Are they bringing that girl? Wait, I'm coming too!
Come all of you! I'm jumping, good luck for you idiots!


ARKANDAN AĞLAMA İHTİMALİ OLAN KARİKATÜRLER
yı karikatürü , game of thrones cartoon , game of thrones karikatür , hayvan karikatürleri , karikatür oku , karikatür yeni , köprü , valar dohaeris , valar morghulis
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!

ajan karikatürü , anne karikatürü , çocuk karikatürü , ersin perk karikatürleri , ersin perk karikatürü , karikatür , karikatür 2018 , karikatür oku , karikatür yeni , komik , komik karikatür
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!

PAYLAŞMAK BEDAVA🙈👇

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest