Tıkla rastgele karikatür gelsin

19 Temmuz 2014 Cumartesi

Bebek Rüyası Karikatürü


en komik karikatür, ersin perk karikatürleri, karikatür, komik, komik karikatürler, mizah, karikaturler, komik karikatür, bebek karikatürü, bebek karikatürleri, rüya karikatürü

Sobe Sobe Sobe Sobe Sobe
Hayııııııır!..

free, free, free!
noooo!

En acaibi de bazen rüyada mısın, uyanık mısın belli olmayan anlar, gerçek hayatla-rüya arası araf... Ortaokula filan gidiyorum o sıra, rüyamda bulmaca çözüyorum... (arkadaş benim hiç adam akıllı rüyam yokmuş ya) Neyse çözüyorum, takıldım bir soruda, ama nası takılmak baya dert ediyorum kendime harap ediyorum kendimi o derece, ter içinde uyandım ben şimdi tamam mı, artık o nasıl bir uyku sersemliğiyse kalkıp gittim bizimkilerin odasına, kapıyı açtım bir güzel, uyandırdım annemle babamı çözemediğim soruyu onlara sordum ''Baba yaa eski dilde ızdıbıttıt neydi?'' Kalktılar, olayı anlamaya çalışırken bi yandan da tuhaf tuhaf bana bakıyorlar tek gözle, hani yeni uyanırsın da açılan ışıkla birlikte gözlerinden sadece birini açabilirsin ya (ehehe, lan düşününce ne saçma ya, gece yarısı rüyanda çözemediğin soru için milleti uyandırıyosun) Babam benim yarı gerçek yarı rüya o arafta kaldığım, kontrolün bende olmadığı o ruh halimi anlamadı elbette ''Lan oğlum bi git manyak mısın çatlak mısın hadi yürü'' diye postaladı odadan... Ben de gittim geri yattım, eski dilde bilmemney neymiş öğrenemedim ama ben üzerime düşeni yaptığımı düşünüyorum, bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp, gittim sordum sonuçta ekeke...


ARKANDAN AĞLAMA İHTİMALİ OLAN KARİKATÜRLER
baskın karikatürü , en komik karikatür , ersin perk karikatürleri , karikaturler , karikatür , karikatür oku , karikatür yeni , komik , komik karikatürler , mafya karikatürü , polis karikatürü
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!

ersin perk , inception karikatürü , karikatür , karikatür 2018 , karikatür oku , karikatür yeni , komik karikatür , komik karikatürler , leonardo dicaprio , seçim karikatürü , türk kızı komik
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!

PAYLAŞMAK BEDAVA🙈👇

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest