Tıkla rastgele karikatür gelsin

19 Aralık 2014 Cuma

Baba-Çocuk Karikatürü

baba karikatürü, çocuk karikatürü, anne karikatürü, ersin perk karikatürleri, ersin perk karikatürü, komik karikatür, komik karikatürler, karikatür, karikatürler, komik

-Babası senin bu oğlun bugün naptı biliyor musun?
-Naptı itoğlu it!
-Aslında güzel birşeydi nasıl konuşuyosun!
-Hımhf!
(Lan sert girince toparlanamadım kaldım zik gibi)

Bizde millet olarak nedense "baba korkusu" çok önemli. Her konuda anlaşamazlığa düşüyor olsalar da bu konuda genelde kanı hep aynı: Çocuk babasından korkmalı abi... Ben de büyük bir çoğunluğun olduğu gibi babamdan korkardım çocukken, annem şikayet edecekse eteğine yapışır, gün boyu "anne söleme nolur noğğğlur" diye gezerdim. Değdi mi yani bunlara, büyüdük ve bakıyorum (yine genel itibariyle söylüyorum) hep bi babalarla mesafeli baba-evlat ilişkileri. Bilmiyorum belki de hakikaten lazımdı bu korku ama neye lazımdı pek anlam veremiyorum. Korku üzerine kurulmuş bir "eğitim sistemi" bana çok yanlış gelmiştir hep. Geçenlerde hikaye tahlili için kursta Parasız Yatılı isimli 1970 yılına ait bir öyküyü incelemiştik, okula giden küçük kız çocuğuna şunlar söyleniyor okulda:
 "Her Türk çocuğunun görevidir temiz olmak. Ne diyorum size? Dişler hergün ovulmalı. Kulaklarda sarı topak kirler görürsem ağrıdı, akıntı yaptı anlamam yersiniz cetveli."

Değişen hiç bir şey yok, ben de okuyorken eğitmeye amaçlı verilen cezaların arasında cetvel, tokat, favoriden tutup asılma gibi şeyler vardı, bugün okuyan çocuklara da farklı davranıldığını sanmıyorum. Bugün şahit oldum hatta zaten değişmediğine, cuma günleri tören olduğu için müdürün mikrofondan çocuklara attığı azarı ve ne ile korkuttuğunu görünce gülümserken buldum kendimi. Bir şeyin neden yapılmaması, neden yanlış olduğu ve nelere sebep olabileceğini anlatmak yerine döverek vazgeçirmeye çalışmanın adına "eğitim" dememeliyiz artık bence. Hiç bir çocuk da baba korkusu yüzünden babası zili çalınca uyuyor numarası yapmamalı artık benim çocukken yaptığım gibi :)) (bırakın gitsin boynuna sarılsın zil çaldığında) 

Sevgiler, saygılar...    



ARKANDAN AĞLAMA İHTİMALİ OLAN KARİKATÜRLER
Banka Karikatürü, karikatür, komik, karikatür çizimi, komik karikatürler, karikatür kolay, karikatür oku, komik karikatürler yeni, en komik 10 karikatür, yeni çıkan karikatürler
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!

Pamuk Prenses Karikatürü, yedi cüceler karikatürü, karikatür, komik, karikatür çizimi, komik karikatürler, karikatür kolay, karikatür oku, komik karikatürler yeni, en komik 10 karikatür, yeni çıkan karikatürler
Karikatüre Bakmak İçin Görsele Tıkla!


PAYLAŞMAK BEDAVA🙈👇

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Icon Icon Icon Follow Me on Pinterest